acceptera mig som jag är eller dra. jag tänker sluta ändra på mig för andras skull.



häääääääääj. haha ? iaf, försov mig som vanligt men min idrottslärare blev inte sur när ja kom, haha ? iaf, sen hade vi syslöjd -.- snaaaaaark!! iaf, haha hade skiiiiiiiiitkul, sitter me simon så.. HAHAHAHHAHA han håller på o stickar, o han satte sin stickning som hitler mustach.. HAHAHHAHAHAHAHA!! XD men a, sen hade vi lunch, o ja o filippa låg i sola på en trappa, sjukt najs :) men a, sen va de skriva i skoldagboken, sen hade vi bild. o då skulle vi fota så alla va ute hela lektionen :) sen va de eng o de va chill för då skulle vi byta platser o så så de va inte så mycke jobb. sen när ja kom hem så tog ja en macka sen la ja o daniela oss o sola, sola i typ.. två timmar ? iaf, haha sen satte ja mig vid datan.. -.- men ska ba byta om sen drar ja ut o springer :)
puuuuuuuuuuuuss


bild från igår när ja sola :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0