du klara det här vännen!

jennifer du är stark, du orkar! efter några dagar kommer det vara bortglömt, jag vet att du har det extra jobbigt just nu. därför släpper jag inte nu men när du inte har det lika jobbigt då när du minns anar så släpper jag och går min egen väg! jag kommer alltid att finnas för dig hjärtat, du har hållit på mig på benen dom senaste månaderna.. Tack! jag släpper aldrig taget om dig. Du säger att du ochså kommer göra det när jag släpper.. gumman, så där säger man till alla kompisar! hoppar du, hoppar jag. dör du, dör jag. jag ska ligga i samma grav som dig osv. men när det väl händer gör man inte det..! du kanske har det jobbigt en en vecka eller så, sen kommer du glömma bort det! det är inte värt att släppa så tidigt gumman, du har massa underbara kompisar som älskar dig! du är stark det vet jag, du klarar det här älskling! Tänk på vilket beslut du tar gumman, folk som du behövs! glöm aldrig att du är mitt allt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0