DAAAAAAAAAAMP!!

-.- sitter i mitt rum o snorar SOM IN I HELVETE!! -.- men ja tänker fan inte va hemma imorn, JA TÄNKER INTEEEE!! iaf, sussie hade gått o lagt sig när hon kom hem, ska kolla om hon vaknat nu, o HOPPAS på att hon köper dom där grejorna t miiiiig!! då blir de kanske liiiiiiite bättre iaf. men a, ska tvätta bort sminket, o kolla om NÅN KAN LAGA MAAAT!! så ja kan gå o lägga mig sen, e sjukt trött, HHAHAHAH har fan aldrig vart de vid sju.. :$ haha men a, så ska packa väskan o fixa kläder o skit t imorn nu, så slipper ja de imorn :)
puuuuuuuuuss


DOM HÄR "HETINGARNA" KOMMER PÅ MIN TRÄNING IMORN!! -.-

Postat av: idioten

fan jag älskar att niklas ser drogad ut på varenda bild..

2011-03-23 @ 19:02:12
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0