Varför är alla så sura hela tiden ?!

alla bitch blicka mig o va skit sura så gick upp t mitt rum.. pallar inte me att alla ska va så jäääääääävla sura hela tiden.. spela roll. käka nyss middag.. självklart blev de bråk o självklart blev de mitt fel -.- ja fråga joanna om hon hört en låt, sen börja daniela kommentera o ba ah, den e skit gammal. fett efter! ja ba vadå, så för att de kom i vintras kan man inte lyssna på den då ?! daniela ba sa ja de ?! sen hoppar emma in o ba palla att ni bråkar om de o SJÄLVKLART lägger daniela in asso ja pallar iten ens bråka om en sån sak.. så jävla omoget. men idiot, vem va de som börjaaaaaa ?!?!?!?! orkar seriöst inte me min fitt familj. skitsamma, eftersom ja ändå inte har nått att göra så tänkte ja svara på frågestunden.. som ja sa förut så la ja upp de osv sen försvann de o ja va inte på humör så orka inte bry mig men ska göra de nu!
puss


sådär lagom het bild på mig, enigma o johanna på tränigslägret..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0