Skolavslutning!

skolavslutning idaaaaaaaaaaag! TAGGATAGGATAGGAAAAAA!! hahaha ska görra sköööööööönaste grejen i skolan sen! XD haha aja, vakna kvart över sex, käka frukost o borsta tänderna, haha. just nu ligger plattången bakom mig o har blivit vaaaaarm, så ska platta de :) sen ska ja sminka mig o fixa mig o sådär t skolavslutningeeeeeen! feeeeeeeett taggad! :D sen efter skolavslutningen ska ja va me felicia, SAKNAD UNGE!! men kameran e me så ni får en bildbomb ikväll ;) ville egentligen slagga hos henne men pappa sa nej o pallaaaaaa verkligen inte bråka så sover hemma ikväll.. xd haha nu vet ni de! ;) haha skitsamma, ska fixa mig nu..
puss
HAHAHAHHAHAHAHAHHA vårat rum på gothia.. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0