Saknade!

Anna Hollsten
Gumman.. våra minnen är helt underbara! Varenda minne med dig garvar jag! Du får mig alltid att garva! Du behöver inte ens öppna munnen så får du mig att le! Hur underbart är inte det ?! Sommaren 2010 sitter inristat i mig, föralltid! Hade så jävla underbart! Sommaren 2011 ska vi återförenas och aldrig någonsin dras isär igen! Saknar dig något grovt!


Skolavslutningen 2010



Felicia Wallsén Blomquist
Tvilling! För ett år sen träffa jag dig för första gången.. Kommer aldrig glömma våra minnen gumman! haha minns du i höstas när du va tillsammans me niclas, och så skulle jag slagga hos dig och hans ville träffas, så skulle vi träffa honom och hans kompis. Och du va skiiiiit seg och han ringde och ba "men jag är 10 meter från hennes hus" och du ba "NEEEEEJ!" HAHAHA eller när vi skulle skjutsa varandra på min cykel och faila sönder! Eller när jag slagga hos dig och vi kolla på skräkis och du decka så jag fick kolla på den själv, sen kunde jag inte somna pga den jävla musiken! HAHAHA minneeeen! Finns måååååånga fler men skulla ta ett tag som jag ska sitta och rabbla upp alla.. Kommer alltid älska dig tvilling!





Sara Vazquez
Sara.. Vart ska man börja..? Minns du sommaren 2010. Omg! Faaaaan va kul vi hade! Haha, minns du eriksdalsbadet ? När vi såg danny.. sen när vi bada, fan sjutusen ungar -.- Sen gick vi på donken, och så nöp du mig så några "ungdomar" typ börja as garva och allt.. Sen yra vi runt där när din pappa skulle hämta oss, haha! Nu är vi aldrig med varann.. Saknar dig sjukt mycke gumman! Dig kan man inte riktigt säga sånt här till för du kallar en fjortis då men nu skiter jag i det! Älskar dig, och finns alltid för dig!




Minna Westling
Gaaaash! Haha, minns du sommaren 2010?! Faaaaan va sjukt kul vi hade! Det var då vi va som mest.. Nu träffas vi nästan aldrig eftersom vi båda bytt lag.. Haha, minns du förra sommaren när vi bada i min pool och skulle göra den där videon?! HAHAHAHA ASSO JAG DÖÖÖÖR VA KUL VI HADE! glömmer det aldrig! Eller när vi va på Gothia och vi sprang ut skiiiiiiit sent på kvällen och snacka i tele med min kille ? Eller första natten på Gothia och du låtsades gå i sömnen och la dig bredvid mig och inte en jävla märkte ett skit! Eller när vi satt på Ullevi och så satte sig niclas snett bakom mig och jag panika sönder!! HAHAHA MINNEEEEEEN!!!!! Saknar dig nått sjukt mycke min lilla knasboll..!





Moa Nyström
MIN LILLA SÖÖÖÖÖÖTUNGE!! Minns du Åland..! Asso shiiiiiiit! Fy i helvete vad kul vi hade! Vet inte vart jag ska börja! Haha minns du bollhavet på båten, eller när vi hade vääärsta hejaklacken så typ alla lagen börja hata oss, eller när vi satt i erat rum och berätta spökhistorier, eller på båten när vi gjorde titanic! HAHAHA asso shiiiit, minnen gumman! Och jag vill som FAN uppleva myckemycke fler med dig! Saknar dig älskling!




Postat av: Moa ♥

galet mycket bus vi gjorde! shiet. kommer ihåg första gången vi träffades, på träningen när du stog bredvid linda och typ 'vad heter du då' shit. gud, trodde ALDRIG vi skulle bli så tighta. galet, fyfan va åland va kul. vill tillbaka. i sommar, gumman, dåjävlar. fan att vi ska ses. fan att vi ska skapa nya sjuka minnen. ja, FAN. herregud, så sjukt mycket minnen vi upplevt tsm på så kort tid. jag kommer alltid vara där för dig, du är en så sjukt stark person . och ja, fyfan vilka grymma minnen vi har. och, i sommar, nu, ska vi skapa så jävla många fler. jag saknar dig överjävligt, saknar " STEKPANNAN OCH KASTRULLEN." GAAAH, HAHAHHAAHA, kommer aldrig glömma stekpanna och kastrull, hahaha, så sjukt många galna minnen , på så kort tid. jag saknar dig, jennifer ♥

2011-06-06 @ 22:11:42
URL: http://mmatildaahlbom.blogg.se/
Postat av: idioten

åh den vackra bilden där jag ser tjock ut.



eh.

kram älskar dig puss fjortis GAAH.

2011-06-07 @ 16:00:02
URL: http://tiger.devote.se
Postat av: Minna <3

HAHAHAHAH Gud villka minnen! kommer aldrig att glömma dem! vi hade så jävla roligt bby! hahah (förästen vrf valde du den där fula bilden på mig! :0)

det var en sommar jag aldrig kommer glömma! <333 älkar diiig!

2011-06-07 @ 18:16:47
URL: http://minnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0