Jag tror mitt hjärta blöder

hemma nuuuuuuuuuu. först så städa ja ju mitt rum. sen duscha ja o gjorde mig iordning sen käka vi lunch sen drog ja o joanna t centrum. först så gick vi t espresso house sen gick vi t bussen o så åkte vi t ip. HAHAHHAHAHAHHA de ska alltid va feeeeeeeeeett dött när vi e där -.- de va nåra som hade träning, haha niklas lag.. sen va de nåra från min skola sen va de nåra andra. inge mer. kul -.- menmen, sen åkte vi t hemmakväll o köpte godis o pk, sen gick vi t konstgräset. elr a, de va folk där så vi satt på nåra bänkar. HAHAHHAHAHAHHA FAAAAAAN VA KUL VI HADE!! XD men sen gick vi t hemmakväll igen så köpte ja en t pk sen åkte vi hem :) käka nyss, fett mätt xd whatever, ska öva lite på låtarna ja ska sjunga på skolavslutningen nu :)
puuuuuuuuss


ja o anna förra skolavslutningen :) saknar dig bebis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0