Jag kan se dig från ovan fast jag är under dig

hemma från godissvampen nu. haha elr a, för en stund sen men aja. imorn skulle ja egentligen spelat match, o egentligen måste ja de för vi har två så alla måste spela, men eftersom sussie ligger på sjukhus så stannar ja hemma. ja tycker inte de e viktigt att spela match då liksom.. mina tränare kommer bli sjuuuuuuuuuukt sura på mig men de får dom fan bli då! haha okej, ska byta ämne nu.. imorn vet ja inte riktigt va ja ska göra.. kommer nog bli en t chilldag hemma. men kommer blogga imorn iaf! men ska kolla bloggar lite snabbt nu, sen ska ja ner t joanna så ska vi väl titta på tv elr nått.
pusspuss
HAHAHAHHAHAHHAHA SER NI MIG ? xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0