Jag föddes stark, jag ska inte dö svag.

asso shiiiiiiiiiiiiiiiit va varmt de e!! enligt min data e de.. 25 GRADER ?! asso shiiiiiiiiiiiiiiiit! aja, sluta två idag. på vägen hem på bussen mötte ja mickis, vi snacka lite o då sa hon att träningen börjar en timme senare o på ip o inte gubbis.. jahapp! iaf, just nu står joanna o typ provar min jacka.. haha. o nu har hon gått.. whatever. ska ner t köket o ta ett stooooooort glas vatten! yummie! iaaaaaaf, sen kanske göra nått annat. haha, men ni ska få outfiten för idag, ska aaaaaaaaaaaldrig mer ha de än sånhär dag! svär, dog av värme..! haha men k på de, javet ;) har inget mer/nytt att berätta så ni får väl ha de så bra!
puss


linda, enigma o ja på ålandsbåten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0