Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

blev väckt vid tolv av emma.. not nice! igår så kolla ja o joanna på "insodous" feeeeeeeett bra säger ja bara! verkligen en film som rekomenderas! men a, den va slut vid kanske.. halv tio ungefär. då gick vi upp o så satt vi i vardagsrummet högst upp me pappa, sussie o wilma! haha ja satt o beundra henne typ.. men a. vid halv två ungefär gick ja o la mig. sen väckte emma mig somsagt vid tolv för att vi har "städdag". seeeeeeeegt. fast har gjort allt mitt nu :D elr nä.. måste ut me hundarna -.- iaf, efter ja käkat frukost satt ja vid wilmas säng o ba glodde på henne i typ 45 minuter.. klappa lite på henne o så men lodde mest.. haha! skuuuum man e.. x) men nu ska ja klä på mig lite sen går ja ut me hundarna!
puss

AHHAHAHAHHAHAHHA BA JA O JOANNA SOM FATTAR!! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0