hejsan o shollahopp

förlåt för ingen bloggning förrän nu.. men vakna först vid tio eftersom joanna sov i mitt rum, o hon skulle gå ut me hundarna så vakna först vid tio. haha hennes alarm hade ringt sen nio.. döva ?! menmen. sen somna ja om o vakna ett. låg kvar i sängen typ en kvart, sen klev ja upp. käka frukost vid halv två, sen gjorde daniela chai latte t mig o henne. mums! så sjuuuuuuuuuukt gott! som ni kanske redan märkt så öööööööööööööööööööööösregnar de -.- skit tråkigt menmen! så ska lägga mig i sängen, kolla på film, dricka chai latte o ba mysa..! sjukt najs! komemr blogga sen, förlåt men ja orkar liksom inte pausa mitt i filmen o blogga.. haha förlåt! men bloggar efter, ja looooooooooovar! :) haha btw, ja gjorde typ 18-19 blogginlägg igår.. så om ni inte läst de så e de ba att bläddra runt i bloggen så har ni maaaaaaaaaassa att läsa!
puss


fyfan va ful.. G A M M A L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0