Du är min kompass, baby!

Haha förlåt jennifer men jag har ingenting att göra satt jag passar på och "gästbloggar" på din blogg. Jag måste bara säga hur jävla underbar du är sötnos! När du och jag började bråka, redan andra dagen saknade jag dig! Min andra tvilling existerade inte längre.. Haha du fattar inte hur glad jag blev när du skrev att du inte trodde på de hon sa längre!? När vi började skriva till varandra att vi var konstiga haha. Jag visste att de skulle bli vi igen då! Jag fick tillbaka min bästis, den ända äkta! Du är nog den ända jag verkligen kan lita på till 110%, min solstråle! Det går inte att sära på oss gumman, vi sitter i hopp! Det är fett svårt att beskriva dig men jag är ingen sån som bangar satt jag får försöka..! Vi kan aldrig ha tråkigt tillsamman, vi skrattar hela tiden med varandra. Du är den mest underbara människan som finns, och de vill jag att du ska veta! De har redan gått ett år, vi har känt varandra i ett år nu. Helt sjukt, de kändes som igår! Alltid när jag är med dig kan jag verkligen lämna allt bakom mig, jag verkligen släppa loss och vara mig själv! Haha de är ju så jävla sjukt hur snabbt vi lärde känna varandra.. Vi började snacka med varandra på en gång. Haha mini tiger 2010, bästa! Redan första dagen gick vi och höll varandra i handen och snackade med varandra som att vi hade känt varandra i år. Haha sjukt! Vi gick verkligen ihop på en gång, du blev du & jag, direkt! Haha minns du när jag brände upp hela röven i hoppborgen -.- Vi stog bara och garva! Haha minns du när båda gick i bandage på högerfoten. Haha alla ba; Är ni tvillingar? haha fett dumma! Shit vilka minnen, jag kan fan sitta och skriva en bok med alla våra minnen! haha minns när vi sov hos dig i Tallkrogen när vi satt och sminka oss i två timmar, och sen varje gång vi gick förbi en spegel satte vi på ännu mer. Haha jävla töntar! Eller när vi webbade i fyra dagar i sträck eller mer.. Haha vi tog med datan på toan, när vi skulle laga mat, bytte om, sov osv osv. Vi var till och med hemma från skolan för att sitta och webba! Vilka stunder. Allt vi gjort sitter fast i skälen, dom går aldrig att radera! Även om vi börjar bråka så ska du veta att jag alltid kommer älska dig! Jag kan aldrig släppa taget om dig hjärtat! Min egna lillasyster. Om det är något så kan du alltid komma till mig, jag lyssnar. Du är värd mer än allt på jorden! Jag sviker dig aldrig, jag älskar dig Jennifer!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0