/ Din prins.






Du kommer alltid att vara min tvilling syster.

Hejsan hoppsan jennifer's läsare! Det är jag som felicia som ni alla redan vet (a) skit samma, nu tänkte jag gästblogga åt jennifer eftersom att hon suger balle! Hmm.. jag vet inte direkt vad jag ska berätta eftersom att alla redan vet allt om mig.. Men som ni redan kanske har fattat så har jag och jennifer fått kontakt igen. Vi började bråka över en liten skit sak.. på grund av att en brud har hittat på massa skit för att bli kompis igen med jennifer och massa. Men nu har jennifer börjat fatta att det bara är massa bullshit satt vi har blivit vänner igen! Jag måste erkänna att jag har saknat henne enormt mycket. Aja ikväll behöver jag inte sussa så tidigt för jag börjar klockan tio eller nått. Skit skönt! Förmodligen så ska jennifer sova hos mig på fredag satt de blir paaaaaaarty in the house! Satt då blire massor av bilder och säkert videosar?! Maybe baby. Satt det kommer nog blir helt flippat eftersom att vi inte har träffats så sjukt länge! Men a jag har inte så mycket mera att säga, men jag kommer säkert gästblogga mera på jennifers blogg. Peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0