Vaaaaaaaaken

god eftermiddag! hahaha. iaf, vakna tolv av att pappa ringde mig o sa att de va dags att vakna, så sa han att om ja inte va nere i köket inom 5 minuter så skulle han komma upp me en hink vatten o hälla på mig :P ahhahah 45 min senare kommer ja ner heeeeelt torr :D men a, käka frukost osv sen mata ja wilma :) sussie ska typ åka o köpa flytväst t maus o pappa ska typ t båten så ska kanske passa wilma 8D feeeeett chill. haha jajaaaa, ska försöka städa rummet nu.. sen ska ja rensa min fb o ta bot vänner som ja inte känner elr inte vill ha kvar ba.. så om ja kanske råkar ta bort er elr nått, kan ni vönförfråga, o om ja iggar betyder de att ja inte vill ha er.. ;) hahafett elakt dedär lät men ni fattar (?)
puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0