Jag älskar dig jennifer!

Just nu - sitter och kollar på stich på disney channel. Sitter helt solo i min stora soffa med 1000 filtar! Fryser som en jävla gråsugga haha! Jaja, som sagt så ska jag och issa dra hem till jennifer imorgon. De kommer bli hur awesome som helst! Men jag tror nog inte att vi kommer hänga där hela dan, vi kommer nog säkert dra till ip, eller kanske stan eller åker och badar? Man vet aldrig med oss, vi kan få nå jävla ryck och dra iväg hur långt som helst :) Om ni är riktigt snälla så ska jag tjata på jennifer att lägga in värst "bildbomben" från dom här dagarna, och såklart så kommer vi ta massa bilder imorgon också! Sen på onsdag till torsdag sover jennifer hos mig, wow! Men nu måste jag publicera för jag har inge batteri kvar på min data -.- puuuuuuuuuuus på er!
/ Feli'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0