Tjo, Emma Jackson här

Tja alla jennifers läsare. jag heter Emma Onehundred Percent Jackson och ja våldgästbloggar hennes blogg. själv har jag ju en blogg men palla lägga ut den här.. it's private you know? or maybe not haha. Jag är 15 år (96a), singel, brunett och är ganska brun i skinnet om ja får säga så. jag är ganska lång oxå, 173cm. Jag gillar inte att skriva, är ganska allvarlig av mig om jag nu inte är med roligt sällskap :) Jag lyssnar på slipknot, soilwork, 3 Days Grace och Bullet For My Valentine. dom är ganska awesome, precis som jag :$ fniss, nä men åter till det normala. jag hatar er alla. fags, ni kan gå och dö. palla bråka om sånna saker som ni gör. elr aa... iaf inte alla men alla horor där ute :P ni suger kuk som låstas ha barn fasten det inte ens är fking sant. Hatar er omogna småbarn. väx upp och acceptera att livet inte går så som man vill med vänner och liknande. allt är inte Perfekt
It's my face, don't touch it..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0