So what if I'm happy ?

hejsan svejsan. filmen va klar runt två, såg somsagt "never say never". den va fan asbra! nån av er som sett den ? aja, har sjuuuuuuuukt ont i huvet så ska ta en alvedon sen käka nått. har träning idag. yeeeeeeeeeey!! har fan inte haft de på 65209562052 år känns de som.. de e ba idag o imorn sen blir de sommar uppehåll. JHWEBIFGRSDGCE!!!!!!!!! o ja ska inte me t gothia heller -.- asso dööööööööör. NEJ, JA HAR FORTFARANDE INTE SLÄPPT DE!! (dom som går i mitt lag fattar) aja, ska sluta dampa på min "underbara, vackra o fina" blogg nu..
puss


haha anna på "badsängen"

Postat av: Sofi

Jag har sett den, den är skit bra :) Haha jag hatade honom innan, men blev helt kär x)

2011-07-05 @ 23:26:19
URL: http://sofihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0