No update

förlåååååååååååååt. aja, ja e ju ba bäst o missar bussen (y) så annas pappa kom o hämta mig. höhö. sen näör vi e hos henne badar vi direeeeeeeeekt. sen käkar vi lite lunch, sen badar vi igen. haha de ända vi gjorde va typ att bada o ligga på "badsängen" elr va man ska kalla de.. haha. fick feeeeeeeeett mycke färg!! :D elr a, ganska iaf.. hahahaha. brände mig också.. blää. men de mesta har försvunnit nu o blivit brunt, så hoppas att de andra också gör de..! vi bada me annas halvsyster beccis o henne bonussyster vico också. haha asso shiiiiiiit. sen efter satt ja. anna o vico på badsängen o snacka lite osv. ahhahahahha asso bäääääästa!! men pallar inte förklara.. aja, sen käka vi middag, sen låg vi i hennes rum o ja geeka hennes mobil, SA JU ATT HON HADE IPHOOOOOOONE!! haha vi körde hänga gubbe o aaaaaaaallt. sen kom hennes pappa in me värsta goispåsen, yummie! sen tog vi ett kvällsdopp, sen frös ja feeeeeeeett mycke så vi drack te. me sugrör! HAAHHAHAHAHHAHAHHA asso säääääääääääämsta humorn, men aja. sen låg vi i hennes rum o titta på nån film, sen typ låg vi o snacka lite, geeka hennes iphone igen, sen somna vi vid typ tre. vakna tio över ett. höhö. hon hade vart vaken sen elva.. aja. sen käka vi frukost, sen fixa ja mig typ sen drog vi t bussen. va hemma typ tre ? städdag, så städa toan, sen städa ja mitt rum. haha e fortfarande inte klar.. bajs. men ska fortsätta nu. wish me luck! btw, hoppas ni orkar läsa min lilla bok hära..
puss


haha juste, ja o anna fota maaaaaaaassa så kommer bilder sen!

Postat av: rebecca

haha jaa du de blir nog lättare att du fixar :) jag skickar inloggning och lösen på face, okej? :)

2011-07-03 @ 23:58:46
URL: http://rebeccalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0