My bodddddddddddddddddy

blääääää på den du! nejmen min kropp e fan inte vacker nånstans.. typ halva min släkt läser min blogg o kommer säga ba "jennifer, sluta säg så. du e jätte vacker!" man ba "ah.. ehm.. nä.." hallåååååååå, ni e liksom TVUGNA att säga så. iaaaaaaaaaf, har alltid vart onöjd me min kropp.. har alltid haft feta lår o vader, varit fet osv.. men sen börja ja i nytt lag, me nåra som va ett år äldre. o vissa där har fått lite kurvor o så, så har börjat digga mina kurvor liiiiiiiiiite mer nu.. men de e liksom berg o dalbana. typ som nu. skulle kunna göra VAD SOM HELST för att byta kropp me en apa. apa ?! haha apor e ju jätte heta.. nejmen dom e hetare än mig iaf.. woop woop. nejmen ska sluta nuuuuuuuu.. k på detta inlägg!


pappa smygfota mig på donken.. :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0