mobilgästbloggar.


världens finaste.

Felicia här, jennifer ligger förmodligen och sover just nu..? I think! Eftersom att min kära lilla pudel är så superduper dålig på att blogga så passar jag på och gör de! Många ligger nog och sover den här tiden.. haha men inte jag, jag gick och la mig vid halv två? sen vaknade jag till klockan 20 över tre av att en jävla bil's alarm gick.. Blev fett sur! Haha när dom gick ut för att stänga av ljudet bad jag dom att dra åt helvete, haha dom fatta inte ett piss! Jaja, jag och jennifer får ta och träffas nån dag snart. Jätte länge sen sist! Om några timmar ska jag hoppa in i duschen och sen klä på mig sen blire grönan med alicia! Kuuuuult! men ni får hare så bra sötnosar, sluta aldrig läsa bloggen!

ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0