LYCKAT

HEJ. ja har ju sagt t er FLERA gånger att ja e bäst, elr hur ? o idag gjorde ja bevis på de! :D hade ut mitt glas så säkringen gick -.- ASSO DUKTIGT CHEY! nooooooot. kolla, de stog i fönstret, sen va fönstret öppet o rullgardinen nere. sen hör ja ba JKNGIUD ORH)(D DU)DIPOS IDND. så kollar ja bak o då har glaset åkt ner så de låg vatten över heeeeela golvet, så de va ba börja torka.. sen märker ja att min dator e av, då fattar ja att de kommit vatten i elutaget så säkringen gått.. ASSO BRA MAN E! hahah jaja, ja har liiiiiiiiiite panik för felicia e typ klar o ja har knappt börjat.. :S men ja vet va ja ska ha på mig, o håret e typ klart (?) sen ska ja va osminkad så de tar nog inte så lång tid :) haha aja, ska skynda mig nuuuuuuuu.
puss


GAMMAL. innan jul elr nått :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0