Jennifer bekänner..

Jag haaaaaaaatar mörker! har alltid gjort. de känns som att nått monster elr nått ska komma o äta upp mig..! haha, låter ganska cp.. men ja e mörkrädd!

Jag är sjukt trött på folk på ba tänker på utsidan. visst, utsidan ger insidan en chans, men man behöver inte överdriva. förut brydde ja mig nästan ba om hur folk såg ut, ja ville ha status osv.. men nu har ja mognat t (inte helt) o insett att skit i utsidan! visst, ja kan sminka mig, fixa håret osv.. men de e ba för att ja själv vill känna mig fin. annars hade ja ju inte gjort de! så ja ber er nu.. sluta dömma folk efter utsidan, när ni inte känner insidan!

Jag stör mig sjuuuuuuuukt mycke på folk som säger att dom e tjocka fast dom inte e de.. dom ba sitter där o klagar på sin mage, sina ben osv att dom e tjocka. sen sitter ja där bredvid o väger typ tio gånger dubbelt så mycke som dom, sen säger ja att ja e tjock. så säger dom "men skärp dig! de e du inte alls!" men tio sekunder tidigare satt dom o sa att dom va tjocka som e sjuuuuuukt mycke smalare än mig.. man ba "wuuuuut ?!"

Postat av: Elin <3

Alltså du säger så sjukt bra saker! Älskar din blogg :D

Puss <33

2011-07-07 @ 09:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0