Jennifer bekänner..

Jag venne varför men jag stör mig aaaaaaaaaaaas mycke på folk, när man har blogg. sen vill man ha länkbyte, så skriver man ba "måste ha över 500 besökare" elr nått sånt.. asso wuuuuuut ?! ja kan ha länkbyte me nån som inte har NÅN besökare, för då får den liksom fler. (javet, fett djup..)
HATA folk som ska fking hacka på foooooooooolk!!!!!!!! får fking daaaaaaaamp :@@@@@@
Jag är en kvällsmänniska o INTE en morgonmänniska..
Jag har aldrig träffat varken min mormor elr farfar..
Min morfar fyller 70 i höst o han jobbar fortfarande.. 8D
Jag hatar all typ av kärlek o har alltid gjort. därför ska ja bli lebb me emma, daniela o sara 8)

Postat av: idioten

lesbiska is the shiet

2011-07-25 @ 02:17:53
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0