Jennifer bekänner..

Jag ÄLSKAR att sjunga! ja gör de heeeeeela tiden! haha dom som känner mig vet nog.. lyssnar ja på musik börjar ja sjunga t (om ja kan texten) så jaaaaaaa. o t hösten ska ja börja i musikklass :D bääääästa!! funderar på om ja ska lägga ut en cover..?

Jag har aaaaalltid vart nån slags reserv för alla min vänner.. ja bryr mig alltid för mycke, o vill ba deras bästa liksom. o sen blir de som att dom kan "avvisa" mig hur många gånger som helst, o ja ba accepterar. de e mest så me nya kompisar, men även me kompisar ja känt i evigheter.. ingen bra egenskap!

Jag var stöööööörtsa wb fjorren i höstas o lite in på vintern! häll för ansiktet på bilder, gjorde alla "fjortis" poser, tryckte upp brösten.. ASSO BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!! skäms ju när man sitter o kolla på bilderna nu.. fy jennifer! men a, alla har ju sina perioder..?
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0