Jennifer bekänner..

Jag hatar kärlek. bläääääää. blir ba problem, iiiiiiiiiinget annat. ja har förlorat flera vänner pga kärlek, ja har vart olyckligt kär pga kärlek, ja har ***** pga kärlek. fuck kärlek. varför ska de va så jävla komplicerat för ?! kan man inte skaffa sig en man när man e en månad gammal, sen har man honom livet ut. skulle va lättare.. elr hur ? sen finns de ju olika sorts kärlek, men enligt mig.. suger all kärlek. spelar ingen roll vilken sort. alla ger en ba massa problem, sår, o funderingar.. nån mer än ja som tröttnat på kärlek ?

Jag trodde att Flo Rida va en tjej.. mobba inte!

Jag har ba vart riktigt kär en gång. höhö..

Jag har ingen barndmosvän. möhöhö..

Jag var kär i Justin Bieber förut! Mobba inte, vemfan har inte vart de..?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0