Jennifer bekänner..

Jag hatar när folk har dubbermoral! hatahatahataaaaaaa!! t ex man säger att en tjej e för mycke fjortis o att man inte gillar henne, sen skriver man på hennes bilder att hon e fin ? elr att man säger att nån e sjukt jobbig osv, men ändå snackar man me henne om allt möjligt ? elr att man säger t nån att man finns för den o älskar den, men går t andra o säger att den e en fitta o att man hatar den ? HATAR SÅNT!! de e väl ba stå på sig o säga va man tycker. tycker man nån e fin, säg inte att den e fjortis. tycker man nån e jobbig, snacka inte me henne såfort du får tillfälle för de. hatar du nån, säg inte att du älskar den. nån mer än ja som hatar dubbelmoral..?

Jag har aldrig fattat varför alla hatar Justin Bieber ? vafan e han bög för ? e man bög så gillar man en kille, o va javet så e han tillsammans me Selena Gomez..? o att han har ljus röst ? wtf, palla bry sig om han kommit in i målbrottet elr inte. ja ääääälska Justin Bieber förra sommaren, bokstavligen! men nu lyssnar ja ba på honom ibland. hans låtar e fortfarande bra, men mest för att ja får så sjukt många minnen från de! o ja, ja skriver de på min blogg. ja bryr mig inte om folk dömmer mig efter om ja gillar justin bieber elr inte, gör dom de e de ba synd om dom. så gillar ni honom, säg de!

Jag hade blöja tills ja va runt.. nio tio tror ja ? bara mina närmsta som vet (visste) förut skämdes ja skiiiiiiiiiiit mycke över de, men orkar inte bry mig längre. vi alla e ba människor, ingen e perfekt. ingen. våga va männsklig, så får du mycke mer respekt. ja lovar! alla har sina fel, som dehär t ex. ja fick äta tabletter när ja va runt sex sju år, som gjorde att min hjärna sa åt mig att inte kissa. (fattar ni ?) sen sluta ja me dom. men vid nio tio års ålder så sluta ja kissa i sämnen o blev av me blöjan! Om ni inte fatta de så säger ja de igen, ja har ingen blöja nu!

Postat av: F'

Klockren jennifer! :D

2011-07-07 @ 09:48:11
URL: http://fabw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0