It's gonna be one less lonely girl..

vakna tre.. asso ååååååååååh!! orkar inteeeeeeeeee. ja vill INTEEEE vakna nu.. JÄVLA FEJKNHRFKRAEJFGAKL!!!!!!!!!!! ja.. ja har damp. aja, ska inte låta de gå ut över er! höhö. iaf, gick o la mig typ halv fem i hopp om att ja skulle vakna typ tio. a, för de gjorde ja ju.. -.- a, sen har ja ett annat problem att min syrra fyller år imorn.. O JA HAR INTE KÖPT NÅÅÅÅÅÅÅTT!! asso känner mig så jävla taskig.. sen fyller hon 18 också, då e de ju liksom EXTRA speciellt!!!!!!!!!! asso blä på mig.. o nu, allting hinner ju fan stänga innan ja ens e där -.- inte för att nån kan träffas nu.. DAAAAAAAAAMPDAMPDAMP!! hehe, de skulle ju inte gå ut över er! juste.. aj, ska käka frukost/lunch nu, sen ta ett dopp i poolen, sen dampa på mig själv.. aja, bloggar mer sen.. BTW!! måste ba säga tack för kommentarerna på "jennifer bekänner"!
puss


HAHHAAHAHAHHAHAHAHA bild från när ja sov hos anna.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0