I'm baaaaaaaaack!!

hola! haha ska döda pappa.. min internet sticka låg på min hylla -.- ASSO DAAAAAAAAAMP!! aja, e man bäst så e man. iaf, ni har fått reda på va ja gjort dom senaste dagarna eftersom ja blogga från fannts data. men kan berätta va vi gjorde igår. vi vakna typ tolv, haha vi skulle egentligen åkt me badbussen men fanny våga inte väcka mig så de blev inte de.. a, sen åt vi frukost o sååååååå o sen tagga vi t flaten. vid typ fem elr nått tagga vi t stan, köpte body lotion o sånt, haha ni ska få bild på aaaaaaaaaaaaaaallt ja köpt sen. aja, sen lulla vi runt lite sen vid sex halv sju elr nått så mötte vi fannys mamma sen mötte vi fannys pappa, sen skjutsa dom hem mig. sen käka vi middag vid typ nio elr nått, sen direkt efter maten drog ja o joanna t godissvampen. sen när vi kom hem, asso höll på o döööööööööö. va fan skit varmt.. men a, satte på en film vid tolv elr nått, sen somna ja. just nu håller ja på o gör om lite kläder som ja inte använder elr som e tråkiga.. ni får för- o efterbilder sen! ska fortsätta nu,
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0