I fall for you

tjena tjeeeeeena! haha somna t filmen igår.. höhöhö. vakna vid tio utav ljudet från filmen, så stängde av datan o somna om :P sen väckte typ alla mig :S så "käka" frukost, haha åt ba ett ägg.. så ska käka nått nu ba, så ja får i mig nått mer än ba ett ägg.. aja, har tagit fram nästan alla grejor ja ska ha me ut på sjön, ska ba lägga ner de i väskan :) haha juste, sov ju me fläta igår. sen våga ja resten me vågtången, de blev STORT som vanligt.. -.- menmen :) haha ni kan få bild sen.. ;) ska ba packa klart o så, sen tänkte ja sminka mig elr nått o ta lite egopiiiiiiiiiiiiiiics, tänkte kolla me daniela om ja kan låna hennes kamera ist..? elr om hon kan fota mig 8D haha jaja, ska sluta babbla nu
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0