Hemma

yoooooo. haha driver. aja, ska berätta nått JÄTTE intressant nu!! (not) som ni ALLA vet så e ju ja bäst ?!?!??!?! ja hade frågat fanny när träningen börjar, ändå åker ja en halvtimme för tidigt innan ja egentligen ska åka -.- men ja missa bussen x8234956026204 (pallar inte förklara varför) så kom iaf inte hundra år för tidigt :D yey! aja, sen körde vi lite bajs övningar, haha då gick ja, issa o hedda o skulle kissa o fylla på vattenflaskan. O BAJS ISSA HÄLLER VATTEN PÅ MIG SÅ MIN TRÖJA FÖRSTÖÖÖÖÖÖRS!! aja, ska gottgöra henne sen.. VÄNTA BARA ISSA!!!!!!!! aja, sen efter snacka ja lite me fanny, ska träffa henne imorn. haha nu blir ni nog (kanske) lite förvirrade, men asso ja snackar om två olika fanny. den fanny ja snackat om förut e fanny jansson, den ja snackar om nu e fanny thuresson. har aldrig behövt förklarat de förut eftersom de ba handlat om en fanny men du handlar de om två så tänkte förklara de så ni inte tror att ja e heeeeeeelt sejhmntfceruitnhreui i min skalle.. haha aja, ska duscha nu.
puss



Postat av: ALICIA FORNSTAM - Fashion, cheerleading & lifestyle!

sv: hihhihhihih kul :)skrev från min iphone så den ändras ;) självklart skulle det stå är HOS tandläkaren. Skrattar klart ? :)

2011-07-05 @ 22:53:02
URL: http://aalucia.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej du!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna TVÅ VALFRIA UNDERKLÄDER FRÅN MISS MARY!! På denna tävling kan du välja mellan olika underkläder, som bland annat korsetter, badkläder, bh, trosor m.m.



Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske är du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)

2011-07-05 @ 22:54:34
URL: http://submit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0