För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag

Helloooooo babe'z. har duschat o käkat frukost nu. haha elr frukost o frukost, åt lunch.. höhö. aja, ska börja fixa mig, sen lite senare runtfyra fem ska vallis messaaaaaaa, då drar ja t gullmars o möter henne där, köper nått käk sen drar hon o ja t flateeeeeeeeeeen!! de e skiiiiiiiiiiiiit många som ska dit, o ja känner ba amanda o vallis.. fett mobbad!! HAHAHAHHAHAHAHAH!! aja, sånt e livet :) venne när ja kommer hem, men tar me mig kameran så ni kanske får bilder sen, beror på om ja fotar elr inteeeeee :) höhö. aja, sen imorn ska ja va me FELICIAAAAAAAAA!! saaaaknad!! vi ska t stan o kolla på ny luuuuur, haha båda måste ha ny.. sen ska ja köpa present t pappa som fyller år på måndag :) aja, ska snabbt ladda ner lite låtar sen fixa miiiiiiiiig
puss


malin o sandra på kabareeeeeeeeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0