Feli häääääär!



Hallå världen!
Jennifer är nog i alby och badar nu eller så är hon nog bara med joanna! Skit samma, jag vill bara uppdatera lite för er sötnosar. Eftersom att jag vill ju inte att min underbara kvinna ska tappa sina läsare ;) Jaja, just nu sitter jag i min säng och lyssnar på music i mobilen och kollar runt på nätet! Idag som i inläggen nedanför så sov jennifer hos mig osv. Vi har haft de bäst! Dock blev de som en bastu i mitt rum.. -.-' Men vi överlevde! (Y) Imorgon ska vi till dalarö till jennifers ur gulliga mormor & morfar. Kärlek till er! Så jävla gulligt av dom att dom vill ha oss där! Så de kommer massa bilder, gooodi! Men nu ska jag ladda ner lite filmer och sen ta finnmedel i facet och sen sova i think? By the way. Jennifer, jag älskar dig mest här på jorden. Du gör min dag älskling, tack för du finns bästis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0