Dag 03 - Min/mina bästa vänner

Filippa Carlström ♥
Hon e min allra bästavän. vi har känt varandra sen vi var 2-3 år. alltså sjuuuuukt länge! filippa e nog den som känner mig bäst. vi bråka i vintras, men sen löste de säg. sen i våras bråka vi igen, men vi e vänner nu igen. hon är o kommer alltid vara min allra bästavän. hur mycke vi än bråkar elr hatar varann, så kommer hon alltid va min allra bästavän. hon är den ja alltid litar på, den ja aldrig kan tröttna på att va me, den ja alltid kommer älska. filippa, älskar dig nått sjukt mycke. hoppas du vet de! vänner glider isär nån gång, men inte systrar. aldrig. hur mycke man än bråkar, hur mycke man än hatar varann, hur mycke man än skriker åt varann. så kommer man alltid älska varann, alltid finnas för varann, alltid sitta ihop. twins forever ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0