Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek.. Min första kärlek har jag ungefär precis upplevt. förra året i september så va min kompis felicia tillsammans me en kille som heter niclas, sen skulle ja sova hos henne o då ville han träffas. då sa felicia t honom att ta me sig en kompis som inte va tillsammans me nån elr nått för annars skulle ja få de sjukt tråkigt.. då tog han me sig en kille om heter edwin. ja tyckte han va jätte söt osv men snacka inte me honom.. sen höll på felicia o niclas på ba "edwin, krama din tjej nu", "jennifer, strula me din kille nu" osv.. lite sådär LAGOM pinsamt! aja, sen börja vi snacka vi o så. har gillat honom i 11 månader nu.. rekord fan. nejmen a, men han o ja har typ brytit kontakten elr venne riktigt vaaaaad som händer menmen. haha ska börja i hans skola efter sommarn.. får se hur de går!
felicia faila sådär lagom när hon skulle smygfota honom..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0