Dag 01 – Presentation av mig

Jag heter Jennifer Marie Westerlund. hatar mitt namn för att alla e så jävla vanliga.. -.- aja! jag flytta t tyresö i november, innan de bodde jag i tallis. jag bor me mina 2 helsyskon Andree o Daniela, 3 bonussystrar Jessika, Emma o Joanna, halvsyster Wilma, pappa Kenneth o hans tjej Sussie, o två hundar Rozz o Maus. jag e 13 vårar o ska börja 7an i höst i ny skola. på fritiden spelar ja fotboll me vääääääääärldens bästa lag, e me kompisar, familjen osv osv.. jag e skit skum men skön. misstolk.se meeeeeeeeeeeeeeen ni fattar. jag kan förklara.. ja kan börja snacka om värsta random sakerna, skrattar åt allt, o e ba allmänt skum.. men kan också va seriös! man kan snacka me mig, o vill man att de stannar mellan mig o den, då gör de det! förut kunde de hända att ja försa mig, men händer aldrig längre! mig kan man verkligen lita på. men ja däremot har ganska svårt att lita på folk.. för så många har svikit mig elr gått bakom ryggen som ja verkligen litat på. men har man fått min tilit, då ska man va jävligt försiktig me den, för man förlorar den lätt! jag är aaaaaaaaaalltid mig själv! o vill att folk jag e me också ska va de, annars får ja dom o va de. o ja hatar när folk dömmer efter utseendet. e så sjuuuuuuuuukt trött på de! menmen, alla e inte perfekta.. aja, ska avsluta min bok om mig nu.
peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0