buhuu..

I WANNA SLEEP. fast de kan ja inte göra nu.. då kommer ja vakna vid middag elr nått :S aja, har rensat lite i garderoben o såååååååååå, ni vet, leta efter kläder ja skulle sälja o så.. o kolla va ja ungefär borde få för varje plagg, o om man räkna ihop de blev de 1600 ungefär :D caaaaaash you knöw! sen ska ja bli medlem på statist.se o sen kanske göra lite andra grejer så man blir riiiiiiiik :D fett najs ju.. haha aja, ska börja städa lite nu. sen tänkte ja sätta mig i soffan o kolla på solsidan för 629520 gången, men venne riktigt än om de blir säsong 1 elr 2.. hum.. haha iaf, en kopp te t de också o sen lagga två par av mina leggings som gått sönder o sen sticka lite på min halsduk! den kommer bli gryyyyyyyyyymt snygg när den blir klar! så ska skynda på me den lite nu för skulle gärna vilja ha den t vintern.. ASSO VARFÖR BLIR ALLA MINA INLÄGG SÅ JÄVLA LÅNGA FÖR ?!
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0