Bara, bara vi två

hejsan. har duschat o käkat frukost nu. haha asso ja e fan grymt seg.. usch. aja, har ska borsta tänderna snart. höhö. viktgt info. aja, har inte bestämt mig heller va ja ska ha på mig.. inte va ja ska göra me håret. blä. men har lite olika oufits men venne viiiiiiiiiiiiiilken !?!?!?!?!??!?! kommer nog bli jeans, men vilka elr vilken överdel ja ska ha vet ja iiiiiiiiiiiiinte -.- asso åååååh. aja, ska fortsätta me att förklara för anna va bas e.. hon har comviq men venne va de e.. lovar hon sitter me en iphone 5 o abonnemang.. de e DÄFÖR hon inte vet va bas e!! hahahhahahahhaha. nejmen den ungen e SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA BORTSKÄMD!! fett avis.. ni ska se hennes pappas place. OUUUUUUUUF!! så jääääääääääävla fint!! haha aja.. kameran e laddad o den ska me så de kommer en maaaaaaaaaassa bilder ikväll! ska avsluta nu.. hehe.
puss



Postat av: rebecca

Hej! :) Om de går bra att du förklarar för mig så att jag lär mig eller så kanske det är bäst att du fixar, haha det kanske är lättast. Eller vad tyckerdu? :)

2011-07-03 @ 18:05:50
URL: http://rebeccalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0