-

Vill du prata med mig får du prata med min kista,
Känner du vinden pustar är det jag som viskar.
Sträck ut din hand och lyft mig mig härifrån.
Slutar mina ögon, ljuset kom emot mig.
Allt blev så lungt & tyst, Du måste tro mig.
Mina tankar som jag dränker i bläck,
Resan jag ska ta blir en enkel biljett.
Det finns inget hopp, mitt hjärta slog för dig.
Vill du prata med mig får du prata med min kista,
Känner du vinden pustar är det jag som viskar.
Sträck ut din hand och lyft mig mig härifrån.
Slutar mina ögon, ljuset kom emot mig.
Allt blev så lungt & tyst, Du måste tro mig.

Det finns inget hopp, mitt hjärta slog för dig.

Postat av: J e N n I f Ö r

sv: aa sure, säg till när du länkat mig :)

2011-07-05 @ 10:06:45
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0