du är mitt allt..

Jennifer, jag älskar dig bästavän. När jag är ledsen kan jag alltid komma till dig, det känns så jävla skönt när någon förstår vad jag menar och tycker samma sak! Du är en person som har största platsen i mitt hjärta och kommer alltid att ha det! Du betyder mest för mig vännen. Vi har känd varandra i nästan ett år, men ändå känns det som en evighet! Vi vet liksom allt om varandra. Med dig känner jag mig alltid trygg! Du har fått mig att inse att livet är något att leva för, jag har bestämt mig för en sak i livet.. jag ska leva för dig! Tänk all skit vi gått igenom, till exempel. när ... snackade om en person i din familj och berättade det till folk... Gud vad mycket som har hänt dig älskling! Men det var bra att du kom till mig och berättade det för mig satt du kunde prata ut, och att jag fick hjälpa dig! Ingen liten jävla skitunge ska få komma och vara taskig mot min lillasyster, vad hon än säger så är hon falsk! Tänk dom svåra tiderna då jag ville ta livet av mig.. men då kom jag på att jag hade dig, då ville jag leva kvar! Bara jag har det så mår jag bra! Du & jag, föralltid! Jag älskar dig så mycket tjejen. Du är det finaste som finns på den här fkn jorden! Du är min ängel som får mig att stå på benen! Kommer aldrig lämna dig. Du är min lilla prinsessa som alltid finns där för mig! Lämnar du mig, lämnar jag allt! Du är den ändå som alltid funnits där och hjälpt mig i vått och torrt! När jag är med dig, har jag alltid ett skratt på läpparna! Försvinner du, försvinner allt! Du är den viktigaste personen som finns för mig. Alla kanske säger; jag älskar dig. till alla.. men när jag säger det till dig, menar jag det med hela mitt hjärta och skäl. "Tack gud för att du skapat världens bästa människa!" Jag vill att du ska veta att jag alltid finns för dig, du kan alltid säga allt till mig bebis! Jag finns alltid för dig bästavän! Jag älskar dig!


Minns du?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0