Tröga små jävlar!

Säger bara fyfan. Första dan i skolan, de enda najs va att man fick träffa Matilda, saknat henne såååååååå. Nåt annat najs va de inte. För självklart så börja nån annan jävel att snacka om att ja röker -.- Ja kanske inte har skrivit de, me nån liten skit har spridit ett rykte om att ja röker, fast ja gör inte de! Dom säger att dom sett mig stå där högstadiet brukar stå o röka, ME EN CIGG I HANDEN! asso seriööööööööst! om ja rökte skulle ja för fan kunna stå för de, men ja gör inte de ens, så drf får ja lagg på att alla säger de! o sen när ja säger att ja inte gör de, så säger dom ba:"mm, aa, visst ?" JÄVLA IDIOTER! o dessutom har ja sagt de rätt ut i klassen, men ändå fortsätter dom, fyfan va ja hatar min klass asso, de e typ tre pers av typ 24 elr nåt, som ja tycker om, o de e Sara, Matilda o Matilda, resten kan gå o ta sig. Tänker inte ta upp vrf ja hatar dom här i bloggen, men aa. Sen blev de ju inte bättre av att när ja skulle gå t bussen, så kommer nå jävla tjejer, typ 13, 14, o frågar om ja har cigg, sen frågar dom om ja röker, o de ja stör mig på e att dom fråga bara mig, inte Matilda -.- Sen när man kommer hem så frågar pappa om ja rökt -.- E NI TRÖÖÖÖGA!?! JA RÖÖÖÖÖÖKER INTEEEEEEEEEE!!!!  ja döööööööööör va tröga! -.-

Okej, blev lite långt inlägg men ja har mycke att berätta, men kan inte berätta allt för ni skulle inte orka läsa :s
Sorry för att ja inte bloggat på typ två dagar elr nåt ? Men ja har inte orkat, har haft annat att tänka på... som liksom e viktigare, om ni förstår ?

Nu ska ja tvätta bort sminket, borsta tänderna, lägga mig i sängen o lyssna på musik o sen skriva ett känslosamt mess.
puuuuuuuuuuuuuuss


sexig man e -.-

Postat av: F

Gumman lova att försöka få reda på vilka/vem som säger sån fkn bullshit! Jag kommer slå sönder den fula jäveln som är taskig mot min lilla bebis! Ring mig så fort nån säger något mer!!!!!! Pussi

2011-01-12 @ 18:23:51
Postat av: Sara

Haha jävlar du gillar mig?..

2011-01-12 @ 19:09:36
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0