Sooooooooooooorry!

Sorry för att ja inte bloggat på aaaaaaaaaaaaas länge, men ja har inte orkat..
tjaa, kan berätta lite vad som hänt eftersom ja inte bloggat på feeeeett länge.
Men aa, drog t bussen vid sju me syrran, sen åker vi t gullmars, där möter ja anna o snackar lite, sen kommer malin, danielas kompis oxå, sen drar anna på sin t-bana o vi på våran. Sen när man e vi skolan så HALKAR ja såklart -.- o typ fett många garvar men ja gör de själv så skitsamma. Men aa, sen i skolan e alla fett muppade, o sen lagga ja på idioten som sitter framför mig i klassrummet -.- Men aa, sluta 12.45 som vanligt på fredagar, hehe... sen när ja går på samma ställe halkar ja IGEN! -.- o självklart så går ju några killar i klassen framför o dom börjar aaaaaas garva åt mig, men ja garvar oxå så... men aa, sen går ja t bussen o drar ja hem, o ingen e hemma, najsbajs, men aa, ja käkar en macka sen lägger ja mig i min säng för att messa o lyssna på musik, men ja somnar ju såklart, så ja sover typ tre timmar elr nåt. Sen kommer Joanna, sen snackar vi lite, sen somnar hon -.- sen när man ska väcka henne blir hon aaaaaaaaaas sur så hon slår mig men aa, hon e ALLTID sur när man ska väcka henne så... sen typ snackar ja me emma lite, sen hjälper ja o emma t me maten *stolt* haha nej skoja men aa, o nu sitter ja inne på emmas data o deppar... har såklart bråkat me - igen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0