gästbloggar !

sho snyggon, ja nu är det Joanna som skriver, mig har ni ju hört mycket av ;P
nej men hej på er. kan berätta lite om mig själv ifall ni vill ? eller skitsamma berättar ialf :)
Heter Joanna lindsjö, är 14 år och går i åttan i södertörns friskola. har två systrar och 3 bonussyskon (Jennifer och dom). Har bott i huddinge nästan hela mitt liv, tills vi flyttade till hålan tyresö där inget händer förutom att några fjortisar som har hakat upp sig på år 2007 går och käkar sig feta på donken (dom som har vart här och sett alla fjorrar förstår..) okej palla jag vet inte ens vad jag ska skriva om mig själv så vi skiter i det nu tycker jag..
just nu sitter jag och Jennifer och tjockar oss med läsk och chips, man kör ju på nyttigt !
ja och nuuuuuuuuuuuuu tycker jag att jag ska sluta skriva.



från vänster: Jag, Malou och Lowe


snygga perfekta jag :)))))))))))))))))))))))))))) *host*


Kyss & smek sänglek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0