flum is in the house

sitter hos matilda o lyssnar på Sofijah, ska typ dra ut nu, hahhaha venne va vi ska göra, men vi hittar nog på nått. tyvärr fick ja inte sova här, men ska göra de på torsda, för då har vi öppet hus på våran skola, så efter skolan drar vi typ hem t henne, sen tillbaks t skolan, o sen efter hem t henne o slaggar. hahahah typ fett många ska komma från min sida, först familjen på åtta pers, plus malou, sen kommer daniel, sen kommer steffi kanske, o så kommer kanske några fler små kompisar xp
HAHAHAHAHHAHA matilda håller på o leka me en träningsboll HAHAHAH faaaaaaaaaan va kul, hon håller på o gör massa skumma grejer me den så... XD
hahahha men nununununu ska vi dra ut o fluuuuuuuumma!


gammal men har inga bilder på matildas data så xp


kyssar


Postat av: F

eyy, jennifer skulle inte vi va på torsdag? :s aja skit samma vi får väl träffas nästa torsdag, eller så kan jag komma till din skola på fredag så kan vi slagga efter. okej? förresten så behöver jag snacka om några saker med dig, men jag vill inte ta det på luren satt snälla fredag? för då kan typ skolka för jag slutar ändå klockan 13.00 eller tidigare :) puss

2011-01-30 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0