F

Tjenis penis! Jennifer sa att jag kunde blogg lite åt henne satt då gör jag det. Vad har ni gjort idag då?
Själv har man varit hemma, jag har faktiskt städat rummet,NICE! satt nu är det *blänkande* HAHAH. Aja som jennifer sa, så blev det inget för att jag skulle åka till min mormor men eftersom att det snöade som in i helvete just då jag skulle åka satt då jag orkar liksom inte sätta mig på en jävla buss när det är snöstorm! Nejmen ja vad ska man säga.. Imorgon ska jag iallafall gå upp skit tidigt för att jag måste packa & fixa mig sen ska jag och min syrra åka buss till min mormor :) Men nu ska jag stänga av datan satt jag kan kolla klart på "Bert", seriöst så jävla sköööön! HAHHAHAA, P&K

Några av bilderna vi tog förut.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0