vennevajaskahasomrubrik

HAHAHHAHHAHAHA sitter inne på datan o lyssnar på t-mills, han e feeeeeeeett bra! men aa, messa typ nyss me smuppen linus, o chattar me lite andra smuppar på fb, hahah men aa, på tisda ska ja, linus, niklas o typ matilda va hemma hos mig, ja har träning så vi taggar hem t mig efter skolan för då kan ja fixa mig även fast vi e, HAHAHAHHA om ni tror att vi har nått på g så kan ni gå o ta er nånstans, vi e liksom bara kompisar, ja gillar en annan kille! ;) men aa, käka typ nyss middag, men ja har ju mitt godis också, men ja tänker fan inte äta de nu! fyfan, ja kommer spy då! men iaf, de försvinner ju inte ? hahahahha asso shiiiiiiiiiiit, ska nog gå o sno hemtelen o ringa t sötnosen! mååååååååååste snacka me h*n!

 
t-mills



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0