vart på bio :)

kom hem från bion för typ en timme sen elr nått ? va på bio me fotbollslaget, HAHAHAHHA faaan va kul de va! asso ja dööööööör! iaf, haha venne va ja ska skriva ? sitter i mitt rum, snackar me elin på skype, dunkar musik o tråkar... ska gå ner t köket o hämta ett glas vatten, FETT GOTT! :D hahaha nununu har ja hämtat ett glas vatten... gött! haha iaf, imorn ska ja möta enigma tjugo i åtta på sturebys tub, haha ska skolka från min skola, skiter i om nån i min klass ser elr nått, ja bryr mig faktiskt inte. iaf, sen efter ska hon o ja tagga t stan o shoppaaaaaa :) haha ska köpa lite skit, pallar inte rabbla upp men ni får kanske bilder på de sen ? aja, venne va ja ska skriva... haha ska ladda ner musik t mobilen... :D skit samma, HEJDÅ! haha



vet att den e åt fel håll men pallar inte rotera den...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0