skaffa er ett liv!

hej, blir ett litet picedof inlägg här, ska berätta varför...
kolla, igår så bråka ja me en tjej på fb, pallar inte säga om vad men sen skrev hon "Jag kan fatta att din mamma gjorde det där jag skulle inte heller vara så lycklig så..... Sanningen bara
" o sen ida i skolan blev de pannkakor me sylt t lunch, när ja lämnat tallriken o de så kommer ella (inte hon ja bråka me, ja bråka me en tjej som heter nattis) o "snubblar" o trycker hela fking tallriken FULL me sylt på rakt på mig, o innan hade hon sagt t tony o putte att hon skulle göra nått tarrigt på mig så ja skulle bli fett sur -.- vilket fint liv dom har ? HAHA seriöst, sen sa tony, putte o niklas t mig att dom snackat om min mamma o sen skrattat åt de ?! då blev ja bara så jävla fking sur så då gick ja t dom o sa t dom att dom fan inte snackar om min mamma, asso ja va så jävla sur! nattis satt o höll på me sin mobil o ella sa att hon visste EXAKT hur de e... för att hennes kompis e död, hah e hon dum på nått sett elr..? en död kompis o en död mamma e fan inte samma sak -.- iaf, sen va ja fett ledsen, så marie (min lärare) fråga va de va o sen snacka vi alla, o då sa dom att de INTE ALLS stämde -.- jävla idioter -.- o marie o larsa e ju fan dummma i huvet, DOM TROR JU PÅ DE! -.- iaf, HAHA alla trodde ja va ledsen för att ella "råka" spilla sylt på min tröja, FETT DUMMAAAAAA!!
venne om idioterna som inte har nått liv o tror att alla gillar dom fast alla hatar dom läser de här men gör dom de kan dom lyssna RIKTIGT noga nu, SÄGER NI ETT FKING ORD T OM MIN MAMMA SKA JA FKING PLOGA ER T DÖDS!! FATTAR NI!?!?!?


Postat av: sara

Asså.

Dom måste vara helt jävla dumma i huvudet.

Jag och Matilda (J) är med på att plåga dom till döds sen (y'

2011-02-22 @ 20:29:14
URL: http://tiger.devote.se
Postat av: Enigma<3

fyfaan vad lågt...hatar sånna jävlar dom kan fan gå o döööööö!!!!!! dränka sig själva..gumman jag finns här ska jag komma o slå ner dom gör det så gärna...hatar verkligen nolifers såhääääääääääääääääääääär mycket !!!!!!!!!! <3333333333

Pusssss

2011-02-22 @ 20:34:06
URL: http://stoltasvenskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0