sitter i emmas skola

okej, blir inte så långt inlägg, för datan ja e inne på e har jävla cp knappar! -.-
iaf, som vanligt kom emma försent t skolan, så hon va inte me på matten. men sen skulle hon ha träslöjd, o när vi kommer ut från kontoret så e självklart rasmus, oliver o lite andra små peddos där. HAHA sen mosar rasmus mig me värsta cp kramen, haha sen typ rymmer ja o emma t träslöjden, o sen i klassrummet så kommer rasmus bakifrån o mosar mig, o sen aaaaaaah, biffen -.- HAHAHAHA faaaaaan! alla e jävla cp barn här... juste, när vi kommerså e joanna o malou där, för dom sa ha syslöjd o den ligger bredvid träslöjden, malou: heeeeeej! 'kram' joanna: vafan gör du här ? kärleksfullt joanna -.- HAHAHHAHA men nu har emma träslöjd, hon typ failar sönder... iaf, varför ja e i emmas skola o inte i min e för att vi gick t bussen, sen kändes de som att ja skulle spy, o ja hade glömt mina nycklar, o de va ingen hemma o emma vägrade ge mig hennes för då skulle hon inte ha några ? så DÄRFÖR e ja i hennes skola o inte min. HAHAHHAHA de blev ganska långt inlägg iaf men aja


the truuuuuth...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0