Ni betyder grovt för mig



Gumman, våra minnen är otroliga, vi har så jävla många, o vi har ändå inte känt varandra ett år. Snart ett år, men det känns som en evighet, vi har gått igenom så jävla mycket tillsammans, älskar dig hjärtat, du har fått mig att vilja stanna kvar på denna jord, utan dig kommer jag inte klara av allt. Det var tack vare dig som jag fick reda på att en vän svikit mig, bara det betyder grovt för mig. Älskar dig!




Älskade storasyster! Jag har bettet mig riktigt illa mot dig ibland, men du har ändå alltid funnits där för mig! Dig kan jag alltid komma och snacka med, du kan alltid snacka, o kan du inte snacka just då, ser du till att vi snackar sen. Kommer aldrig klara mig utan dig, du ger mig råd, du hjälper mig, du finns där för mig. Älskar dig!




Daniel, vad ska man säga ? vi har känt varandra ungefär ett halvår, men du betyder ändå grovt för mig! du betyder bror!




Elin gumman, du är så jävla underbar. Bara ditt skratt får mig att le, du är en så jävla underbar människa. Du betyder riktigt mycket för mig, vi har inte känt varandra länge, men jag vet att du är en sån vän jag behöver för att klara mig här i livet!




Emma syster, du är ett litet cp men det finns stunder då jag älskar dig. Typ när du är normal och man kan snacka med dig, då är det jävligt najs, för dig kan man verkligen snacka med allt om, men det finns ändå dom stunder som jag får rage på dig, typ när du slår mig 5623475642378923 gånger om, men jag älskar dig ändå!




Stefania gumman, du och jag har inte känt varandra länge. Men du betyder redan grovt för mig, du är en underbar människa och jag kommer alltid finnas där för dig. Du har det jävligt tufft nu, men jag ska göra mitt bästa för att få dig älska livet och vilja leva, älskar dig!



Darian, din skumma lilla figur, du är ett litet cp, men det är okej, för jag är också cp. Du är en av mina mest betydelsefulla vänner, behöver man snacka finns du alltid där, du hör inte bara, du lyssnar också, du betyder grovt.




Joanna, dig har jag fan snackat med allt om. För snart ett år sen satt vi på altanen och träffa varandra för första gången, och nu känner vi varandra igenom. Vi har riktigt många minnen redan, som på jullovet när vi dugna fan varenda dag, och sen kolla på skräkis och filma samtidigt, och när malou sov över och jag dygna med er, fan vad kul vi hade! Du har hjälp mig med du-vet-vem, med vännen som svek, när jag hade det tufft fanns du där, du betyder syster, älskar dig!




Hahahha Linus bror, vi har känt varandra sen 6-års, och sen dess har vi varit som syskon, låter kanske lite cp men så är det. Vi har en jävla massa minnen, som när du, jag o vännensomsvek va ute och gick runt för att göra bus, HHAHHAHA inte så speciella bus, ett av dom va liksom ett snöre mellan två stolpar med ett papper på som det står "Kör du in är du dödens" HAHAHAHAHHA minnen!




Matilda, älskling, fan vi behöver inte ens prata med varandra så börjar vi garva, med dig glömmer jag verkligen allt, men jag kan även snacka med dig, du är en underbar människa, du är en ängel sänd från ovan, älskar dig med hela mitt hjärta älskling!




Moa, vi har inte känt varandra länge, vi har knappt några minnen, men jag vet att du är en sån vän som kommer stanna i mitt liv, du betyder redan mycket för mig, du är en underbar människa, tvivla aldrig på det!





Edwin, våra minnen är helt cp. Men du betyder mest av alla, du är en så jävla fin människa. Du är nån jag saknar även fast jag bara vart utan dig 5 minuter, du betyder mer, du betyder riktigt grovt. Det finns inget dåligt med dig, du är verkligen en ängel från ovan. Alla har sina fel, men jag har fan inte hittat ett jävla fel. Inte ens ett! Hur är det möjligt ? Det är din förtjänst att jag är kvar i livet. När jag velat kliva ut över kanten och bara känna vinden i håret när jag faller, har jag tänkt på dig. Vid dom stunderna har jag bara velat vara i din famn och känna doften av din parfym, känna värmen från din hud, känna hur ditt hjärta dunkar. Att se dig är det underbaraste som finns, jag håller på att sprängas av glädje, lycka, viljan att vilja leva. Finns inget finare än dig. Jag har försökt att förklara i ord hur mycket du betyder, men jag känner att jag inte riktigt lyckats, du betyder mer än såhär.


Postat av: matilda

älskar dig me älskling <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2011-02-12 @ 12:37:11
URL: http://mattanmattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0