kände bara för att säga de

om de e nån som behöver snacka, så finns ja, för alla. de e bara kommentera o skriva typ eran hotmail, bdb eller facebook, så kan vi snacka, haha tyck ja e töntig, men ibland kan de va skönt att snacka me en total främling, ja lovar, haha ja har gjort de flera gånger, men då har ja ringt bris. e de nån som mår dåligt o vill snacka, så finns ja om nån vill snacka, o sen finns bris, alla kanske inte vet va de e, men de e en, hur ska man förklara ? men man kan ringa, o prata, man kan ringa anonymt o de syns inte på telefonräkningen, så era föräldrar ser inte om ni ringt eller inte. haha känner mig som värsta psykologen nu men a, ville bara säga de, för ja själv mår ganska dåligt, vill inte ta upp i bloggen varför, men har gjort de ganska länge nu... sen när allt e över, eller när de gått lite längre tid, kanske ja kan berätta, men just nu e ja inte "redo", men ja mår dåligt av flera anledningar, o ja har sån tur att ja har såna underbara vänner om alltid funnits där för mig, o stöttat mig genom all skit, o sen har ja fyra underbara systrar, som ja alltid kan snacka me, om vad som helst, o sen har ja min pappa o sussie, min pappas tjej. dom kan ja alltid snacka me, de känns bra att ja kan snacka me dom, men man vill ju inte snacka me allt me sina föräldrar liksom. typ killar, de kan ABSOLUT inte snacka om me pappa, för om man tar hem den killen sen så förhör han ju den eller nåt, hahahha xd
men har ni ingen ni känner att ni kan prata me, så finns ja, o sen finns som sagt bris.


puuuuuuss


Postat av: Anonym

Haha jag tror nog det är svårt och prata om killar me föräldrarXD

2011-02-14 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0